SuperGirl
Love You Darla's !
Saturday, June 16, 2012 3:33 PM | 0 comments


Assalamualaikum , hye ! today nak posting pasal my beloved frend untill when when . mehhhh sini nak tepek gamba dorangg sikit :*
 heeeeeeeeeeeee <3



                         First :)

Nurul Haida Binti Mat Rasip :) mat rasip muahhhhhhh ! <3 hahaha , kay , aku dgn budak nie kamchengg jugekk laa , kay . kitorang selalu gile share masalah kan kan kan ? aku dgn die gemok same jee :) . .kite kenal dr years 2 ke 3 ? aku rse 2 , tp hentahlahh . .tp kita still kawan untill form 1 nie kan kan kan ? heee :)kay kau laa orang yg selalu gile ade bile aku on fb , IM pun dgn kau jee laa , maki hamun kau . harhar ! SUMPAH best weyh ! thnx bg aku maki kau auwww :) Muahhh dahi sikit ! :*

Second :)
Hah ! ni lagi sorang . .Shania Izzaty Binti Roslan . call dye intan . aku tahu nme shania dgn intan tuu jauh beza , tp mak dye pnaggil dye intan , aku pun ikot laa sama :) . kay , minah ni sama kelas dgn aku . duduk pun sebelah sebelah kan ? sometimes aku bengang jugakk dgn dye ni . kita kenal dry years 3 kan ? still kawan untill now . kau selalu gile dengar sume benda pasal aku , kalau aku demam dkat dalam kelas tuu kau laa yg jaga aku , kau suro aku minum air laa ape laa . thnx dear :) muah kiri kanan ! :*

Third :)

Khadijah Auni binti Khairi . budak nie , kecikk jee . .klau nak sembang dgn dye smbil jalan , konform leher aku sakit :) *kidding* hahaha . .kay , budak ni dh taken woo ! kauorang jgn pandang rendah sngt laa kann . .aku kenal dgn dyte nie dri standar 6 rite ? kay still kawan smpai skunk . kau nak tinggi ? makan laa calcium . tp ! kau jgn tinggi lebih dr aku , ade paham ? harhar . budak ni pun kekadang denga jugakk masalah aku , thnx darla's :)

Fourth :)

hah ! nie Nur Atikah Binti Abdul Rahim :) . budak nie dah masok MRSM langkawi , :) dye laa peneman aku nak pegi jalan jalan petang  . well~~ rumah dekatt :) dye niee kan ! kalau gelakk , SUMPAH ! best gilee laa ! dye gelakk kuat doee , aku kekadang jadi gile sebab dye ni laa , dye yg selalu buat fun bile tengah lepakk . sumpah best frend dgn dye . aku kenal dye dr years 4 rite ? still kawan smpai skunk . gambar dekatt atas tuu , aku yg snap kan . edit edit sikit , tuu yg nmpk omey omey tuu . .harhar *bangga* . :)

Fifth :)

Hah ! nie lagi sorang . .Nur Elisa Binti Rosdi :) . rapat jugakk laa :) cutii 2 minggu masa ritu aku tak dapat jumpa kau pun kan :'( . miss kau gile doee . .dh laa kau ms0k sekolah sain sne kan . kay , menahan jee laa . .aku kenal dye dr years 5 rite ? kita kamchengg gile gile pun wktu dajah 5 tuu kan . kay , dye ni nmpk jee mcam nie , tp dye senang gile nak nnges ! tgok dye nnges . aku pun nak nnges sekali . takpe . suka duka kita kongsi bersama :) harhar . :*

Sixth :)

okay ! name : Ain Nur Zulaikha Binti Zainuri . *ejaan nama ayah kau tu , betol ke tak ? kalau salah SORRY* . kay ! aku rapat jugakk laa dgn dye ni . aku kenal dye dr dajah ........... 5 :) kan kan ? still kawan smpai skunk . dye ni kekadang gile laa jugakk . aku rapat gile dgn dye wktu dajah 6 . kay dekatt sk0la agama aku rapat dgn dye . rehat sesama , makan sesama . sumenye sama ! mandi je tak sama :) harhar ! btw  ,nme dye ain , aku pun ain . kan sme kan ? harhar !


aku sayang dorang ni tahap gaban ! enam orang hamba allah niee je yg paling aku kamchengg gile ! nak kluar pegi mnemne jee , mesti dorang ade . kita selalu share masalah sesama kan ? sharing is caring , caring is loving <3 . bahahahahha ! kay , kau amekk dorang dr aku , aku tanam korang hidop hidop . berani ? try laa . :) dialualukan . harhar . .kawan jee laa dgn dorang , aku tak halang :) . aku baik . heeeeee :) dorang dah mcam pakwe aku , family aku . tuu yg aku sayang gilee tuu . auww auwww ! kita frend forever kan ? baik kau mengaku ! sebelom aku campak kau dlam longkang . harhar !
I LOVE YOU , YOU LOVE ME , WE ARE HAPPY FAMILY . tenenenenenenenet :)
I LOVE YOU UNTILL MY LAST BREATH ! ^_^


                                                                                                         
Lot's Of Love ,
                                                                                         
Ain Nazzira 







                       




OLD | NEW