SuperGirl
Years 1 untill Form 1 :D
Wednesday, June 13, 2012 1:56 AM | 0 comments

Hye pepps ! lama tak update kan kan ? harhar ! malas . kayy , hari nie bufday kitaa laa ! ~selamat hari jadi ain , selamat hari jadi~ . sekejap bukan lagu tu ? aku amekk part hujong nx dekat habis tuu jee :D , kay cite pasal bufday , blek sk0la nnt laa :) , now nak citee ! -..-

Years 1- ahaaha ! years 1 , budak2 . omeyy jee itee dulu . ahaah . .kay , aku jadi ketua wktu dajah 1 tuu . aha , kau hado ? tak hado , senyap ! -..- kay , tak tau nak cite ape years 1 nie . ~the end~ :D

Years 2 - WOW ! tak jadi ketua . tp jdy pengawas sekolah:D , mesti tak chaye kan ? haha . tuu laa kan , jngn pndg rendah sngtt dekatt aku . ~the end~

Years 3 - still lagi pengawas :D ~the end~
Years 4 - still pengawas lagi :D dajah 4 niee , best laa jugok ! aku satu geng dgn minah niee , haida , ika , nia . .3 org jee . wktuu nie . .auni belom hade lagii :D aku rapat jugakk dgn dorang ni , tp dajah 4 . aku selalu gado dgn minah taiko si ikaa ni . ape masalah dye pun tak tahu D: hahah . .N the first time laa aku duduk sebelah laki wktu dajah 4 tuu , kiri kanan aku laki worrhh ! aku d0k tengah2  .heeee :D . laki belah kanan aku tuu , jgn cakap laa kan . .kamching gile babi laa ! dajah 4 aku suke dye :D , nme budak tuu . .faridzuan aku ingt lagii doee nme dyee . .lahai :) ahahaha , budx kelas aku ramai minta dye ! jelly tahap gorilla aku dibuatnya kann . .~the end~

Years 5 - heeeeeee :D dh tk jdy pengawas , tarik diri . .pike bole bebas laa kann , hamekk ! penolong laahh pulakk tittle akuu , bengang ! then ketua rasyad mangkuk hayun jamban tuu . hentah knpe aku kne kerjasama dgn dye pun idakk tahuu laa kann . .harhar , haida  . nia laa bestie aku dajah 5 dulu . .aku selalu gado dgn haida niee . .ouh well~~ malas nak open story , tp dh open dh punn . .~the end~

Years 6 -tak jadi penolong dahh , ingt nak single tnpa tittle lagii , hamekk ! ade jugakk . .jadi ketua keceriaan . .layak kah ? entahh laa .. kay , budx klas aku sume gilegile . BEST gilee laa habaq hang ! aku suke kawan dgn laki dlam klas akuu , permpuan sume mcam fuck ! bajett jee , nyirapp jugakk aku kekadangg . .kayy , dajah 6 aku rapat dgn  . .syafiqah , saei , afiq , faiz , aiman . .5 orang manusia niee jee yg aku rapat , lain ? memey idakk laa nyee kann . .afiq ? dye memey the best of the year laa dekatt dalam kelass tuu ! mehh sini nak citee niee , mase dajah 6 tuu , dye buat aku nnges auww . .*lupa sebab* , then dye pujok akuu . dye nnyi ape tahh . .tak hingatt . .then bg aku bunga laa , duitt 10 sen laa . .aku nnges dekatt meja tuu smbil cover gelakk tahuu ! ahahah , bile aku nak sme kelas dgn kau blek jantan ? dr years 1 untill 6 kita sama kelas  ,cume dajah 5 jee takk sama :D tp dajah 6 sme blek kan kan ? tuu tandanya ape? ahaha , aku kawan jee laa dgn dyee :D
Form 1 - hah ! nak single tanpa tittle , hurmm . .penolong ! aku jdi penolong . .errr . .mcam nak tak nak jee akuu . mne tak nyee . .ketua kelas aku sakai jee , tu tkde mood nx buat sume kerjaa tuu . .kau jee laa yg handle sume nye kann .. PADAN ! aku rapat dgn nia , fatin , azhim , allisya , qayyum , syahmi jee dktt klas tuu , lain ? harapan laa aku nak frend . .bajet2 jee . .nyampah akuu jahhh ! kayy , qayyum niee, sometimes buat aku gelak , sometimes buat aku geram gile babi dgn dyee . .semalam kann ! hah , ni nak citee niee . .aku punye tgh syokk berceritaa dgn shania pasal paris paris ni kann , dye mcam mak jemahh sebok nak tanya ape ape . dh tuu , dye cakap . ."paris dekatt teluk batik" . hotakk kauu laa paris dekattt teluk batik . bangang ! agak2 bile kau nx bg aku congkil biji mata kau ? :D nia ! kau peneman aku dktt dlam kelass tadikaa kitaa tuu . .kita yg selalu omey omey dktt dalam kelass tuu kann . .harhar :D ~the end~

kay , cerita pendek pendek jee kann . .ahah , ado kau kesah ? kau kesah , kau punye hal laa , aku tak kesah pun .hahaha , kay nak outt . ngantukk doee . kchowww !

                                                                                     Ain Nazzira :D

OLD | NEW