SuperGirl
Tuesday, October 9, 2012 12:52 AM | 0 comments

always always me and always being me . person who are very happy , but sometimes easy to cry .



hai hai ! lama dah kan tak update blog ?fuhh fuhh*tiup habuk*.yang atas tu ? saja menggedik . ada masalah ? beratur depan rumah . diri saya berasa SINGLE sekarang . kenapa ? sebab rasa macam dah tak diperlukan . seriuos , aku bengang gila dengan kau , asyik aku jaa yg nak kena sabar , mengalah bagai . yg kau bila ? bila weyh ? malam ni kau tak text aku kan ?jimat kedit aku :D , tapii aku rindu kau . kenapa ? sebabnya kau tak datang sk0la , aku dah lama tak nampak muka kau . serious rindu :( then pagi tadi kau buat "HI PLEASE CALL ME BACK" dekat aku , dah selalu sangat kena mcam ni dgn dia . aku kan kaya , topup hari hari . hotak kau la !kau nak aku jee yg call kau , yg kau bila ? saving credit gila kau ! after that , aku call kau , kau cakap yg kau rindu aku . see ? kau buat laka laka dgn aku . rindu ? tahap mana rindu kau tuu ?nak tahu jugaa . fake jee kan ayat bodoh tu ? nak buat aku melting , acanntu laa . then last ayat kau tadi , i love you . ape tu ? ape tuu weyh ? see ? kau buat laka laka lagi dgn aku . nipuu jee kau kan .
please , besarkan gambar tu . see? nampak tak kebabiannya di situ ? sumpah laa , aku bengang gilaa doe ! comel jee kau update status tuu , kalau boleh nak like smpai lebam . malangnya takboleh . apa tu weyh ? tak faham lah . kenapa dgn kau ? benci aku ? taksuka aku ? menyampah dengan aku ? mintak break , easy right ? taksusahkan ? bukak mulut , cakap nak BREAK . haaa , kan senang tuu . tak susah mana pun . serious , aku takpenah couple guna "KAU AKU" first time nieh aku guna kau aku dgn kau . Tak penah weyh , TAK PERNAH ! kau tak mcam ex aku yang lain . carring pasal aku , sanggup nak buat everything untuk aku . tapi kau ? ada ? kau pernah buat apa dekat aku ? aku rasa takda . kenapa kau lain haa ? pelik -..- . aku rasa kannnnn , kau game aku :D haha . tahniah laa kann . if kalau kau betul game aku , middle FUCK to you . berambus dari hidup aku . tidak diperlukan lagi . nak scandal pun , cakap jee laa . kau kerek kerek cakap dekat aku yg kau setia bagai . begitukah cara kesetiaannya ? update status single bagai . SO FUCKING DAMN MUCHHH laaa boooo ! sakai k sakai . antara aku dengan kau , yg lebih setia aku rasa aku doe . setia kau dh tak kemana doe , pegi bawak masuk kubur dalam dalam sana .
shittttt , mencii kamu angat angat . tapi ? still sayang lagi :D laalallalalalal~~~ . maybe kau still syg ex kau lagi kan ? kay , aku paham . kau kan couple dgn dia lama , memang susah lahh nak forget kan ? sama jugaa dengan aku , aku mengaku yg aku still sayang ex aku lagi . tapi takda smpai nak update status bagai doe. serious , terlalu membazirkan tenaga aku dengan menangis , amikk tahu pasal kau , call kau , text kau , and blaa blaa blaa . bazir kredit tahu tak ? tahu kan ? kau jee yg selalu saving credit . aku tak .



terasa lengoh pulakk jari nak menaip pasal laki yg dah cenni . berubahh laa yaa . waaa dah ngantok , nak tidoo , bubbye . :*


OLD | NEW